Producenci
Pytania i odpowiedzi

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Tak, zapraszamy do odbioru osobistego złożonego zamówienia w siedzibie naszej firmy pod adresem: ul. Śniadeckich 15/4, 35-006 Rzeszów.

Czy zdjęcia oferowanych produktów odpowiadają rzeczywistości?

Zdjęcia wszystkich produktów są robione przez nas osobiście. W rzeczywistości przy świetle dziennym produkty mogą wydawać się odrobinę ciemniejsze niż na ekranie monitora. Indywidualne ustawienia monitora również mają wpływ zgodność kolorów. Należy również pamiętać o tym, że zdjęcia inaczej prezentują się na ekranie monitora CRT, inaczej na LCD a inaczej na ekranie laptopa

Czy posiadacie katalog produktów?

Ze względu na dynamicznie zmieniającą się ofertę oraz ciągłe dodawanie nowych produktów ilustrowany katalog będzie nieaktualny w dniu wydrukowania, z tego względu nie dysponujemy takim katalogiem.

Czy wysyłacie zamówienia poza granice Polski?

Oczywiście, robimy to bardzo często. W tym wypadku jedyną formą płatności jest przelew na nasz rachunek bankowy lub przekaz pieniężny. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć pisemne na pytania Klientów w języku polskim, angielskim. Koszt wysyłki zagranicznej jest uzależniony od wagi przesyłki. Cennik usług Poczty Polskiej dostępnym pod adresem www.poczta-polska.pl

Co mam wpisać w tytuł przelewu?

Prosimy o wpisanie tylko numeru zamówienia.

Chciałbym domówić jeszcze kilka produktów do mojego zamówienia. Czy można łączyć zamówienia?

W tym celu prosimy złożyć kolejne zamówienie, w polu uwagi do zamówienia prosimy o wpisanie numeru zamówienia, które należy połączyć. W tytule przelewu prosimy o wpisanie wszystkich numerów zamówień.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, w celu otrzymania faktury VAT prosimy o wypełnienie niezbędnych danych w formularzu, nazwę firmy, adres oraz poprawny numer NIP.

Chciałbym dokonać korekty wystawionej faktury. Otrzymałem paragon, a potrzebuje fakturę VAT.

Wstawienie faktury na podstawie paragonu jest możliwe do 7 dni od daty jego wystawienia. Warunkiem koniecznym jest zwrócenie paragonu w tym terminie. Za dosłanie faktury bądź za wystawienie jej duplikatu czy korekty pobierana jest opłata transportowa 9 zł brutto.

W przypadku pytań, na których nie ma odpowiedzi w spisie prosimy o kontakt: info@stone-craft.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl